Saturday, January 30, 2010

Życie cudem jest - dla Grzesia

Scrap dla Grzesia. O szczegółach pisałam tutaj.

I kilka słów ode mnie

Papier, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Trochę ciemny, tajemniczy, w tle przebijają liście. A liście, to drzewo, a drzewo, to życie.

I ptak. Bo ptaki pięknie śpiewają i rano, gdy tylko je usłyszę, czuję, że budzi się we mnie jeszcze większa chęć do życia.

Synek, chłopiec… bo sama mam synka i jest on najpiękniejszym darem tak samo, jak miłość, duża lub mała, ale nadaje ona sens...życiu...




3 comments:

  1. Anonymous4:25 PM

    Dziękuję :) Ma w sobie coś tajemniczego. Chciałoby sie zajrzeć za drugą strone i poszukać tej tajemnicy. Pozdarwiam serdecznie
    Aga, mama Grzesia

    ReplyDelete
  2. Cieszę się, że mogłam pomóc :) A może gdzieś tam jest ukryta tajemnica życia!

    ReplyDelete
  3. Bardzo optymistycznie.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.