Saturday, December 25, 2010

Dni spędzane w szpitalu umilały mi przesyłki od Was, które przynosił mi mąż. Inni odwiedzający dziwnie się na mnie patrzyli, kiedy otwierałam koperty :))

Serdecznie dziękuję:

Brydzi (serduszko aktualnie wisi na choince, potem znajdzie miejsce nad łóżeczkiem)



Alexandrze, która zasypała mnie prezentami! Sami zobaczcie. Były jeszcze czekoladki. Ale nie doczekały się zdjęcia ;)




Malflu przeuroczy bociek i zestaw do pierwszego albumiku Zosi :))



Anniko urocze bałwanki!!



Alojkowi nie mogę się nadziwić precyzji wykonania Maryjki!




Mirabeel
słodka karteczka, w nietypowch kolorach!



Danieli śliczna karteczka z wymianki na Polkach Scrapujących



Ivy w rzeczywistości listki ślicznie migocą! Karteczka z wymianki na Polkach Scrapujących.



Reni za śliczne zakładki, które wygrałam w losowaniu na blogu sklepu Craft4you

5 comments:

  1. o rany ale pieknosci dostalas!!!
    do pozazdroszczenia :)

    ReplyDelete
  2. Radosnych Świąt Kochana, wracaj szybko do siebie i dużo zdrówka dla Zosi:):***

    ReplyDelete
  3. Ulala,piękne prezenty.Gratuluję narodzin dzidziusia!

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiście, piękne prezenty. Buziaki raz jeszcze dla Zosi.
    PS.teraz się mną nie przejmuj, bo masz ważniejsze sprawy na głowie, a co się odwlecze to....nie ma co się przejmować. Pozdrawiam cieplutko.

    ReplyDelete
  5. Dziękuję Ci za kilka słów które dodały otuchy,
    pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.