Tuesday, October 11, 2011

małe radości

Małe radości są najpiękniejsze - bo potrafią urosnąć do radości całkiem słusznych rozmiarów.
Ostatnio miałam to szczęście, że wygrałam przepiękną zawieszkę u Zielonookiej. Kochani - macam ją i podziwiam z każdej strony! Uwierzcie mi - jest przepiękna! A do tego w ślicznie zapakowanych paczuszkach pojawiła się przesłodka sukienusia dla Zosi - już nie mogę się doczekać lata, by móc uwieczniać na zdjęciach biegające dziewczę wśród zielonych traw! A na miły początek dnia, w kolejnej paczuszce była czekolada (nie zdążyła załapać się na zdjęcie...) i herbatka, której aromat właśnie się unosi wokół mnie.



A na dodatek porcja trzech kartek...świątecznych...wczoraj wieczorkiem tak sobie przysiadłam :)



9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ..uff, mylę się - kartki super są - w tej kolorystyce - a Zielonooka ma gust ;p

    ReplyDelete
  3. Rozumiem Twoją radość Karmelku :)) Pewnie urosła już do gigantycznych rozmiarów :)Wspaniałe prezenty!!! Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  4. :*
    ta druga podoba mi się najbardziej - jest bardzo pomysłowa:)

    ReplyDelete
  5. Zawieszki zazdroszcze, sukienki nie, ale ciuszek jest swietny, Zosia bedzie wygladac sloooodko ;)
    Mam nazieje, ze dostane ktoras z tych pieknych kartek? ;))) :***

    ReplyDelete
  6. Karmelku, cudna zawieszka i Zosina sukieneczka przesłodka :) lubię małe dziewczątka w takich różach i bieli :D
    a kartki - miodzio!!

    ReplyDelete
  7. cudne prezenty! sukienusia śliczna:)
    I kartki bardzo mi się podobają:]

    ReplyDelete
  8. Prezenty wspaniałe :-)
    A Twoje świąteczne kartki są przepiękne!

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Kartki piękne!, a prezenty zawsze tak podnoszą humor i tak długo tym się cieszysz :))) Fajnie

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.