Saturday, May 12, 2012

album w kolorach

Dziś przedstawię Wam albumik w kolorach zielono - żółto - szarych. Według palety kolorystycznej proponowanej przez blog Pomorskie Craftuje. Mam tą ogromną przyjemność wystawiać tam swoją pracę w ramach Gościnnej Projektantki.

Wykonałam album, w zamierzeniu bez wielu ozdób i raczej stonowany, ponieważ będzie prezentem na urodziny mojego męża. Fotki w środku zwariowane, zrobione specjalnie do albumu. Ot tak sobie pomyślałam, że głównie ubieram zdjęcia dzieciaków, a nam się też coś należy. Zamierzam dodawać do niego zdjęcia również w terminie późniejszym :) Albumik zamykany jest na "haftkę" ze sznurkowej gumki.






12 comments:

  1. Cudownyyyyyyyyyy przecudowny :)

    ReplyDelete
  2. Fajny minimalizm, nic nie będzie odwracało uwagi od fotek, okładka świetna, super połączyłaś kolory :)

    ReplyDelete
  3. Wspaniały, a te pierwsze zdjęcia czadowe!

    ReplyDelete
  4. Ogromnie mi się podoba! I jak świetnie ujarzmiłaś żółty! :-)
    Fotki boskie :-)

    ReplyDelete
  5. Super! Ma w sobie surowość, którą kocham;)

    ReplyDelete
  6. Bardzooooo mi się podoba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Fantastyczny, boskie fotki i kolorki okładki, z takimi sobie Ciebie właśnie kojarzę :)) Krystian padnie :* (hmmm, czy on nie zagląda na Twój blog??)

    ReplyDelete
  8. Super! Normalnie buzia sama się uśmiecha :D Świetny pomysł :)

    ReplyDelete
  9. Prześwietny albumik!!! Zdjęcia są ekstra :D

    ReplyDelete
  10. Świetny! I fajne zdjęcia macie :)

    ReplyDelete
  11. O kurczaczki.....rewelacja z powerem :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.