Saturday, June 02, 2012

heksagonki i nowe DT

Witajcie, dziś zwariowanie, cały dzień do góry nogami.

Niby lato, a przynajmniej czerwiec, pamiętam, że będąc dzieckiem o tej porze roku śmigałam do szkoły w klapkach i w najkrótszych spodenkach z możliwych. A dziś czytam np na blogu u Wiosanki, że u niej grad! U mnie za oknem wicher, na zmianę słońce i deszcz (tak co 15 min...)...

Z tego też powodu zwlokłam się z łóżka o 9.00 rano (mąż rano dziećmi się zajął, co za luksus wyspania się...), zjadłam śniadanie i... zasnęłam... a teraz wciąż nie mogę dojść do siebie.

Do tego miały być naleśniki z truskawkami... i...nigdzie dziś nie ma w naszej okolicy tych owoców! Zresztą nie oszukujmy się, te co kupowałam do tej pory smakowały bardziej wodą, niż rozgrzaną słońcem truskawką...

A do tego pokażę Wam scrap, jakiego do tej pory nie robiłam a wszystko przez Tusię ;) i jej wyzwanie na Scrapujących Polkach. Zapraszam Was do udziału!


I jeszcze znów się pochwalę, dołączylam do DT DecoKreacji :))) Niedługo wraz z innymi wspaniałymi dziewczynami będę Was tam inspirować.

11 comments:

  1. Zaczynając od końca ;-) - wielkie gratulacje! Inspiruj, inspiruj! Już czekam :-)
    Scrap ze skarpetami w roli głównej jest cudny! Bardzo rozczulający, kolorowy i radosny! Świetny!

    Ja dziś truskawki już jadłam i jeszcze będę jeść :-) W naszym wsiowym sklepiku na szczęście są i to bardzo smaczne. Tylko chyba nie najtańsze w tm roku...
    A z tym gradem to najprawdziwsza prawda! Aż zdębiałam, gdy zobaczyłam że ta ulewa za oknem to nie tylko woda! Kulki lodu leciały i to przez dobre parę minut!
    A tak dziś u nas mokro i wietrznie, że nie wyściubiamy nosów z domu. Zaraz jakąś bajkę muszę włączyć, bo mi chłopaki wszystko rozniosą ;-)

    ReplyDelete
  2. Prześwietny scrap!! Dzięki wielkie :** U mnie też ziąb, ale dzieciaki mają radochę - jedno na hulajnodze, a drugie na rowerze uczy się jeździć :) Fajnie, że się wyspałaś - przy dwójce dzieci to rzadkie zjawisko :) Coś o tym wiem :*

    ReplyDelete
  3. Gratuluję!!!!!A i scrapek cudny, taki radosny. A co do truskawek....to faktycznie trudno je dostać a marze o nich od tygodnia :(

    ReplyDelete
  4. Scrap jest uroczy!
    ZazdrAszczam talentu!
    A na truskawki zapraszam do
    południowej Wielkopolski- u nas dużo,pyszne,od 5-7 zł za kilogram!
    Dzisiaj o 7 rano piekłam biszkopt, na to 1kg truskaweczek ,4 galaretki truskawkowe i jest mniam mniam!
    Przesyłam ci telepatycznie kawałeczek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  5. scrap rewelacyjny :)
    u nas dzisiaj jak w Bollywood - czasem słońce, czasem deszcz, tylko wiatr cały czas
    a truskawki.... ech trzeba zaczekać chyba na słonko :)
    gratulacje z okazji zasilenia DT :)

    ReplyDelete
  6. Świetny scrap i rewelacyjne zdjęcie!

    ReplyDelete
  7. Wiosanko - wieżę z tym gradem!
    Tusiu - dziękuję za miłe słowa, fajnie, że Twoje dzieciaki szaleją ;)
    AniaS - dzięki za ciacho, pyyychota :))

    dziękuję Wam za miłe słowa :)

    ReplyDelete
  8. To zaszczyt mieć taką kreatywną osóbkę w naszym zespole :)

    Świetny scrap!

    ReplyDelete
  9. Cała przyjemność po naszej stronie! Zaszczytem jest mieć w zespole tak kreatywną osóbkę!

    Scrap świetny.

    ReplyDelete
  10. Gratuluję :* Scrap jak zawsze świetny!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.