Thursday, July 12, 2012

Chłopięce szaleństwa

Potrzebowałam chwili wyciszenia. Wzięłam muzyczkę pod rękę, zamknęłam za sobą drzwi do mojego kącika i... i pochłonęło mnie na 3 godziny. Nie spieszyłam się, celebrowałam, bawiłam się i robiłam dla siebie. I w ten sposób powstał chłopięcy scrap na papierach z nowej kolekcji The ScrapCake Sweet Childhood oraz Summer City. Według mnie, te obie kolekcje świetnie się uzupełniają kolorystycznie.



Warstwowo...

3d

 świetny puder do embossingu - puchnący

Mikrokulki - pokochałam je



Pracę zgłaszam na wyzwanie UHK Gallery - "Latawce, dmuchawce, wiatr"
oraz na wyzwanie Silesian Craft - "Coś wakacyjnego"

13 comments:

  1. przecudowny jest :D podoba mi się niezmiernie :D

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę,też bym chciała tak celebrować....a tu zaraz krzyki "maaaamamamaa" za drzwiami :P

    ReplyDelete
  3. Świetny! Pięknie połączyłaś obie kolekcje!

    ReplyDelete
  4. superowo, że udało ci się mieć czas dla siebie :) i fantastyczna praca powstała :):)
    a mikrokulki też kocham, tylko niegdy nie mogłam ich upolowac :) znaczy chyba, że kocham je skrycie, a one nawet o tym nie wiedzą ;)

    ReplyDelete
  5. Pięknie! Papier idealnie się wpasował:)
    A kto przez te trzy godziny zajmował się bobaskami?

    ReplyDelete
  6. Jeśli chodzi o dzieciaczki - to był to już wieczór, jedno (młodsze) w łóżku a drugie celebrowało róznego rodzaju bajeczki z tatą :)

    Bajjko - mikrokulki sa w scrapki.pl :))

    ReplyDelete
  7. Radosny, delikatny scrap. :)
    Widać, że robiony z ogromną przyjemnością i lekkością. ;)

    ReplyDelete
  8. jedno słowo: BOMBOWO :D

    ReplyDelete
  9. Piękny scrap! Optymistyczny i pełen enrgii;) Również bardzo lubię mikrokulki:)

    ReplyDelete
  10. Pięknie oprawiłaś chłopięce zabawy w kwiaty :) I w dodatku te radosne kolory, super :)

    ReplyDelete
  11. Ależ się dzieje na tym skrapie!!! Jak zawsze cudnie operujesz pastelami :)))

    ReplyDelete
  12. Piękny,świetnie oddany klimat dziecięcej zabawy, pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  13. ależ to musiało być przyjemne scrapowanie :) efekt powalający :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.