Thursday, October 25, 2012

Wędrasie i niespodzianka

Właśnie sobie uświadomiłam, że nie opublikowałam jeszcze wpisów, jakie poczyniłam do dwóch wędrasi z edycji Angel - Novinki i Caro Pysi!

Szybciutko nadrabiam:

Dla Novinki:



Dla Caro Pysi


Ponad to, wrócił do mnie mój wędraś i mam wspaniałe wpisy! Każdej z Was baaaardzo dziękuję! Do tego Angel zrobiła mi wspaniałą, przewspaniałą niespodziankę! Z materiału, w który owinięty był mój wędraś, uszyła mi woreczek - teraz pamiętnik się nie zakurzy! oraz serducho - które zawisło w przedpokoju na przerobionym kinkiecie!



7 comments:

  1. Wspaniałe wpisy! I Piękne serducho.

    ReplyDelete
  2. wspaniałe wpisy:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Piękne wpisy, a Twój wędraś wygląda tak... dorodnie :)

    ReplyDelete
  4. Ostatnio spotkałam się już z takimi wędrasiami na jednym z blogów i jestem wprost zachwycona tym pomysłem! A Twoje wpisy są świetne! Zazdroszczę dziewczynom ;)

    ReplyDelete
  5. O BOSZZZZ..eksploatowane wykrojniki od sasiadki heheh :D wpisy super D

    ReplyDelete
  6. Bardzo kobiece, jeszcze letnie. Śliczne :)

    ReplyDelete
  7. Ależ piękne. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.