Monday, February 11, 2013

A czas biegnieeeee - czyli wyzwanie z AFSC!

O rany, ale czas biegnie! Dopiero co, zaczął się luty a to już 11 dzień tego miesiąca, a ja wciąż nie pokazałam Wam mojej inspiracji na wyzwaniowy - scrapowy blog Another Freaking Scrappy Challenge! o TU znajdziecie szczegóły. Zapraszam Was do zabawy bardzo serdecznie, ponieważ temat LO jest niezwykle wdzięczny. Passion - oscrapujcie swoje pasje i namiętności! Wiem, wiem, macie ich wiele, ale ciekawa jestem, kto z Was - mając rodzinę - przyzna się, że pasją jest robótkowanie?

Jak widać, ja wzięłam na tapetę moje dzieci.



Życzę Wam miłego wieczoru!

18 comments:

  1. Widziałam już, podziwiałam, ale i tu się zachwycę. Cudnie! :-)

    ReplyDelete
  2. Piękne LO, a dzieciaczki przeurocze:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieciaczki w podziękowaniu ślą uśmiechy.

      Delete
  3. Przepiękna praca, niezwykły klimat! I to płótno- daje dużo uroku pracy;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że tak ją odbierasz - lubię materiałowe dodatki w pracach.

      Delete
  4. Fantastyczny!!!!!! Dodatki tekstylne miodzio!!!

    Oj chciałabym, żeby robótkowanie było moją pasją, bo przecie można siedzieć, patrzeć na dziecka bawiące się i działać, albo przed tv, czy kompem, a ze scrapowaniem tak nie ma. Jak wzięłam Jacha do scraproomu to najpierw chciał wszystko brać w łapki, a potem zaczął się nudzić :D.
    Chyba że nieodpowiednio podeszłam do sprawy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bajjeczko - dzieci potrafią nam bardzo zweryfikować spojrzenie na niektóre sprawy. Dopiero teraz mogę zacząć robótkować przy Zosi, wcześniej - dokładnie jak Twój...

      Delete
  5. Naprawdę wspaniałe:)!

    ReplyDelete
  6. cudo z tym kwiatkami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Słoneczko, mnie się te kwiatki również podobają :D

      Delete
  7. Urocze to zdjęcie, prześlicznie je oprawiłaś, tak delikatnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Cieszę się, że udało mi się tą delikatność zachować.

      Delete
  8. Świetny. Biały, kolor niewinności, bardzo pasuje do dziecięcej fotki, a dodatki z tkaniny "uprzytulniają" LOsa. Się mi podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękować!! Się mi miło zrobiło :))

      Delete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.