Wednesday, February 13, 2013

Etykieta weselna

Niedawno na blogu Rapakivi pokazywałam projekt, nad którym obecnie pracuję, Zostałam poproszona o wykonaniu kilku wzorów etykietek z numerami na stoły weselne. Oto dwa pierwsze. Na papierach z najnowszej kolekcji Hot&Cold firmy Rapakivi.

Etykietki są dwustronnie ozdobione, by z każej strony goście weselni mogli je podziwiać :)






 Na obfotografowanie czekają już kolejne. A tym czasem, mam dla Was jeszcze jedną wiadomość.
Powiększyło się nam grono DT w Rapakivi! Dołączyły fanastyczne dziewczyny, kto? Zajrzyjcie tutaj!

8 comments:

  1. Przepiękne! ;) I przypomniało mi się że mam do zrobienia zaproszenia na swój ślub!!! ;)
    Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  2. lovely!
    thanks so much for your comment!
    Alizia

    ReplyDelete
  3. Pomysłowe, eleganckie, piękne.

    ReplyDelete
  4. bardzo ładny i ciekawy sposób na numeracje :)
    naprawdę przepiękne :D i takie delikatne, magiczne :)

    ReplyDelete
  5. ach lubięęę lubięęę :D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.