Monday, June 30, 2014

Wakacyjny album na zapiski

Witajcie!

Siedzę właśnie w Krakowie i szyki pokrzyżowałm nam dziś deszcze. Leje non stop i przestać nie chce. Mimo to, za chwilę wybywam na miasto w poszukiwaniu inspiracji, a Wam chcę pokazać albumo- notes, który przygotowałam specjalnie na tą okazję. Już go zapełniam i już widzę, że mam za mało stron, ale to nic nie szkodzi, zawsze mogę dołożyć. Ten podróżny album pokazałam na blogu ScrapPasji, o TU, znajdziecie tam również linki, do wykorzystanch przy jego tworzeniu  produktów - zapraszam! Wykorzystałam papiery Free Spirit Primy oraz dodatki z tej serii. Zauroczyły mnie kolory i wzory tej kolekcji.

Album jest dość mały, mniejszy niż tradycyjny zeszyt, składa się kolorowych stron, jak i szarych (wykorzystałam tylną część okładki bloku technicznego), niektóre mają zakładki i kieszonki. Włożyłam również do środka różne dodatki, by mieć je pod ręką.


Uwaga, przygotujcie się na duuużą ilość zdjęć.














9 comments:

  1. Wspaniały wyszedł! Chciałabym go pomacać :)

    ReplyDelete
  2. fajowy notesik! bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  3. Ale super :)) Fajnie, że zrobiłaś coś dla siebie, mi zawsze brakuje czasu żeby pomyśleć o sobie ;) Ale zainspirowałaś mnie, też chce takie cudo i sobie zrobię :D

    ReplyDelete
  4. Super, ja też sobie przygotowałam notesik z myślą o wyjazdach urlopowych - muszę jeszcze tylko dorobić kieszonki. Twój jest pięknie kolorowy :)

    ReplyDelete
  5. Alez wesołutki i praktyczny...Słońca Wam zyczę!

    ReplyDelete
  6. Ale śliczny.. Baw się dobrze i jak będziesz na DLWC to mam nadzieję że do zobaczenia :)

    ReplyDelete
  7. cudny kolega podróży:)

    ReplyDelete
  8. baaaardzo optymistyczny i bogaty ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.