Wednesday, January 21, 2015

Eksplodujące pudełko z seruszkiem 3d - kurs




Dziś zapraszam na kurs na słodkie trójwymiarowe serduszko. czy przypominacie sobie takie zabawy z papierem z czasów dzieciństwa?




Do wykonania takiego trójwymiarowego serduszka, potrzebujecie:

1. wykrojnik serduszkowy, wytrwali mogą również wycinać ręcznie, jednak trzeba być bardzo precyzyjnym, by każde serduszko było dokladnie takie samo plus maszynka do wycinania
2. kolorowe papiery, moje mają gramaturę 120 i myślę, że jest to bardzo dobry wybór.
3. klej
4. nożyczki


Wybrałam papiery w kolorystyce tęczowej. Ilość wyciętych serduszek zależy od Was, im więcej tym lepiej :) U mnie każdy kolor powtarza się dwa razy.


Z każdego wyciętego serduszka odcięłam zawieszkę:


Każde serduszko składam dokładnie na pół, następnie układam wg kolejności kolorów, jaka mi odpowiada.


Sklejam ze sobą białe strony serduszek, w kolejności, jaka jest widoczna na powyższym zdjeciu. A następnie wklejam do przygotowanego wcześniej eksplodującego pudełka.



Pierwszy raz wykorzystałam gotowy szablon exploding boxa. I powiem Wam, że od tej pory... wygoda zwycięża :) Poniżej znajdziecie listę wszystkich produktów, których użyłam do wykonania pracy.




Mam nadzieję, że taki pomysł przypadnie Wam do gustu :)

Jeżeli jesteście ciekawi, jakich konkretnie produktów użyłam, zapraszam do przeczytania posta na blogu Scrap Pasji, o TU.

Pozdrawiam Was cieplutko!


5 comments:

  1. Piękne pudełko, piękne kolory i świetny pomysł na to tęczowe serducho 3d :)

    ReplyDelete
  2. piękne pudełko, dopracowane w każdym calu!! :D

    ReplyDelete
  3. Śliczne takie piękne radosne kolory :)))

    ReplyDelete
  4. Śliczne! Pamiętam takie zabawy, to były czasy ;) Tyle ciekawych rzeczy powstawało- musieliśmy wykazywać się inwencją...:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.