Monday, September 14, 2015

Kartki miłosne ze złotym akcentem


Dzień dobry! Co u Was słychać? My niedawno wybraliśmy się na mały spacer, zebraismy kilka żołędzi. I tak leżały sobie na biurku, aż wpadło mi do głowy, by je pomalować złotą farbką. Co też szybko uczyniłam, a potem znów sobie leżały...
aż doczekały się swojego miejsca na prostych kartkach. Już w zeszłym roku zauwazyłam u siebie tendecję, do kierowania w okresie jesiennym swojej uwagi na kolory złote, srebrne i ogólnie z lekka błyszczące. I stąd wykorzystałam te kolory do poniższych kartek. Powstały one na bazie kwadratowych kart z Paka Maka. Dodałam jeszcze napisy tekturkowe z Project Prezent i nietypowe, jak na mnie kartki  - gotowe :)



Pozdrawiam Was serdecznie!

1 comment:

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.